4/11/2016

"ספר הזיכרונות" על הטיפולים והקבוצות

אם תרצה להשאיר מכתב,
                  כתוב אותו כהארה להודאה זו!  

                           

18 תגובות:

dr bilchinsky אמר/ה...

Test

אנונימי אמר/ה...

שלום רב !
לפני מספר חודשים השתתפתי בסדנא של עשרה מפגשים עם ד"ר ראובן בילצינסקי על תזונה נכונה וירידה במשקל.
רציתי לשתף אתכם בחוויות שלי מהסדנא ששינתה לי את כל המחשבה אודות דיאטה ומזון בריא וגרם לי להבין לא רק להפחית בכמויות המזון אלא גם את ההשפעה של מזונות מסויימים על התאבון שלי וגרם לי לעשות מעין סוויץ בראש ונכון להיום מעבר לזה שירדתי עשרים ק"ג במשקל הפסקתי לחלוטין לשתות משקאות וחלב רק מים כמו כן הפסקתי להשתמש בסוכר וסוכרזית ועברתי לאכול מזונות אך ורק מקמח מלא כל הדברים האלה שיפרו לי את ההרגשה היומיומית מעבר לירידה במשקל.
אני ממליץ לכל מי שרוצה לשנות את הרגלי האכילה ועם משקל יתר להשתתף בסדנא שמעביר ד"ר בילצינסקי בצורה עניינית ומרתקת ויגרום לכם לשנות את הרגלי האכילה ולרדת במשקל

אנונימי אמר/ה...

רופא נפלא שעזר לרבים להיגמל מעישון ולהפסיק כדורי שינה.

דניס אמר/ה...

שלום לכולם
הגעתי לד"ר ראאובן במצב שבו כבר הייתי על מרשם של 2 חפיסות אימובן 7.5 מ"ג לחודש,מבחינת תפקוד אם לא הייתי לוקח חצי כדור שינה במהלך שעות הצהרים,לא הרגשתי בן אדם שיכול לתפקד נורמלי במהלך היום.אני אשתף אותכם כאן בדרך שעברתי עם ד"ר ראובן בתקווה ויעזור לאחרים.
הרקע שלי ללקיחה של אימובן היה רקע סתמי,הייתה לי תקופה של חרדות והתקפי חרדה,שהרופא המשפחה הראשון שרשם לי את המרשם לאימובן כנראה ראה זאת כפתרון זמני ושחרר אותי עם הסם (טעות גורלית ביותר).
בכל אופן במפגשים שלנו דיברנו על משמעות כדורי השינה הללו בחיי,התברר לי בדיעבד שאני בונה את כל סדר היום שלי ומתנהל בחיים תוך כדי ידיעה שאם אני חווה איזשהם רגשות חרדה או פאניקה,הנחמה שלי היא הכדורים, נכון לשלב הזה היו לי 0 כלים להתמודדות נכונה עם מצבים שבהם "לא נוח לי".
לאחר סדרה של פגישות עם ד"ר ראובן למדתי את הכלים הבאים שאני מניח יוכלו לעזור לכל מי שנמצא באותו מצב כמו שלי אבל לא מצליח לראות את המציאות דרך משקפיים ביקורתיות על המתרחב.
מה שעזר לי להפסיק זה קודם כל לקרוא את הספר של "Ronald. Siegel - "Mindfulness Solution
בתמצית,הספר מדבר על השקפה נכונה של הסבל (כל סבל מכל סוג שהוא "יש לי מבחן אני לחוץ ולא מתפקד" "אני מכור להרואין וחייב להזריק" "לא אוהב מקומות ציבוריים,אני אקח 10 מ"ג ווליום כדי להרגיש טוב" וכו'...)
הדרך שלי שאני למדתי מהספר הזה, היא התמודדות נכונה עם מצב שבו הגוף והנפש חווים סבל (עקב מצב של גמילה מכדורים,להלן התסמיני גמילה מבנזו וכדורי שינה).
אני יכול לדבר שעות על העניין הזה, אבל החלטתי שדווקא אני אכתוב כאן איזשהו תרגיל פרקטי כזה שכל אחד יכול לעשות ונותן עזרה מיידית.
כשנמצאים במצב של חרדה או כמיהה עזה לקחת חומר כלשהו אם אתם בהליך גמילה,אז על מנת ולא לקחת אותו זה מה שצריך לעשות:
1. ברגע שהחרדה מגיעה,לא לנסות "לכבות" אותה בכוח,עצם הניסיון של ה-mind לנסות ולכבות חוויה שלילית שקיימת בגוף,מחזקת עוד יותר את התסמינים של חרדה\גמילה.
2.צריך להגיד לעצמך שקודם כל אין לי שום בעיה רפואית ואני בריא לחלוטין ואין חשש שאני אקבל התקף לב\אתעלף\אשתגע (כל אחד ומה שזה עושה לו הגמילה) ואז לעצור לכמה דקות ורק להתבונן במה שקורה בגוף,ללא כל ניסיון לשלוט בתחושה הזאת. ה"וויתור" הזה של להימנע מלהשפיע על מה שקורה במציאות בגוף ובנפש שלנו,שם אותנו בעמדה של צופה,הדבר הזה מאפשר לעכל טוב יותר את מה שקורה בפנים מבלי לפתוח מלחמה בראש נוסח "אני לא רוצה שיכאב לי\לא רוצה את ההרגשה הזאת רוצה שהיא תפסיק\אני רוצה לקחת כדור כדי שזה יעלם" פשוט תנו למוח לקבל תמונת מצב על התחושות המסויימות שגורמות לכם לאי-שקט.
3. ברגע שבו אתם נמצאים במצב שאתם מצליחים להתבונן אל תוך "עין הסערה" כמו שאני קורה לזה,כלומר שאתם מצליחים להיות במצב נפשי כזה שבו אתם חווים את כל האפקט במלואו של תסמיני החרדה והכאב והחשק עז המלווה לכך לקחת את הכדור שממנו אתם מנסים להיגמל.תגידו לעצמך את הדבר הבא:
4. "הכדורים האלו,הם אלה שהביאו אותי למצב הזה,המוח שלי יצר את המפלצת הזאת בעצמו שרוצה עוד ועוד לסמם אותי,אז שנינו עכשיו באותה סירה". זהו איזשהו ניסיון לשדר לתת מודע שהכדור שאתם לוקחים הוא לא הצלה - אלא רעל שבדיעבד גורם לכם להרגיש את כל התסמיני גמילה הנוראיים האלו.
5. לאחר שהגעתם למצב שאתם מה שנקרא זורמים עם החוויה של החרדה הזאת ולא מנסים להתנגד לה,הגוף כבר ירגע בעצמו,תאמינו לי,אחרי שאמרתם ל-mind שהכדור אותו רוצים לקחת עכשיו זה רעל - נעבור לשלב אחרון.
6. בשלב הזה אותם אומרים לעצמכם " אני רוצה עוד מההרגשה הזאת של המתח והחרדה, אני רוצה עוד סבל,אני רוצה שעכשיו הגוף יתקוף אותי הכי חזק שהוא יכול, עכשיו אני רוצה 200% סבל ".....
השאלה היא , למה שתעשו את זה לעצמכם נכון ?
אבל...ופה קבור הכלב, ברגע שאתם מזמנים מה-mind את החוויה הכי שלילית והכי עוצמתית שיכולה להכות בכם,אתם תראו שנכון אולי בדקה שתיים הקרובות יעלה קצת הדופק,תתחילו להזיע,תהיי הרגשה שלילית מאד בכל הגוף ונפשית גם כן, אבל ברגע שהיא תחלוף (כמה דקות בודדות,מניסיון) אתם תהיו משוחררים בחשיבה שלכם. כי אתם ביקשתם מהמוח שמה שנקרא "יקטול" אותכם מרוב החרדה, וזה לא קרה והנה אני חי והכל בסדר איתי אחרי התרגיל הזה שעשיתי אני עם עצמי בראשי שלי, אז מפה אתם תתחילו לפתח את הצעדים הראשונים בשליטה על הגמילה שלכם.
בהצלחה לכולנו ורק בריאות.

אריה אמר/ה...

שלום לכולם
לפני כשלוש וחצי שנים השתתפתי בסדנה להפסקת עישון בהנחיית ד"ר ראובן בילצינסקי
עד לפני סדנת העישון הייתי מעשן כ-קופסא וחצי כל יום במשך כ-20 שנה
בהנחייתו ותמיכתו האישית של ד"ר ראובן בילציסקי הבנתי מהיכן נובעת ההתמכרות לעישון ואיך להתמודד איתה בחודשים הראשונים
היה קשה לא אשקר, אולם היחס האישי והאיכפתיות של ד"ר ראובן מאוד תרמה להצלחת הגמילה.
כבר שלוש שנים וחצי שאיני מעשן כלל.
אין לתאר את תחושת ההקלה שאני חווה כל יום ויום ומודה לו על כך
ממליץ בחום לעבור את הסדנה
ומה שנותר לאחל לכולנו הוא רק בריאות , האושר וההצלחה יבואו בעקבותיה. :)

אורית אמר/ה...

שלום
לפני כשנה השתתפתי בסדנה לתזונה נכונה בהדרכתו של ד"ר ראובן בילצינסקי
עד לפני הסדנה לא הבנתי למה איני יורדת במשקל ,למרות שאני ממעיטה באוכל
הסדנה נתנה להבין שלהיפך , אני צריכה לאכול בצורה מסודרת ומבוקרת ובריאה
ובנוסף גם הפעילות הגופנית , מדיטציות , והקפדה על שעות שינה
במהלך הסדנה עברנו על כל מרכיבי המזון וכמה קלוריות ישנם בכל מוצר ומוצר
אכילה נכונה וכמה חשוב להיות רגועים וקשובים לגופינו
ממליצה בחום לעבור את הסדנה בהדרכתו של ד"ר ראובן בילצינסקי
בריאות והצלחה לכולם

אנונימי אמר/ה...

שלום לכולם,
אני רוצה לשתף אתכם בטיפול שעברתי אצל ד"ר בילצינסקי בחודשים האחרונים. זה התחיל מזה שהיו לי חרדות בגלל שהייתי בתקופת לחץ בעבודה. זה בא לידי ביטוי בדופק מהיר, קושי בנשימה ומחשבות לא טובות. בהתחלה לא הבנתי מה קורה איתי ולמה יש לי דופק מהיר וכשהגעתי לד"ר בילצינסיק הסתבר שזה התקפי חרדה. עברתי אצלו טיפול מס' חודשים. כמובן שהטיפול דורש מאמץ רב מצידי וזה דרש ממני שתוף פעולה מלא. היום אני רוצה לאמר שהטיפול הצליח והוא שינה את חיי לגמרי. הייתי כל הזמן לחוצה והיו לי חרדות מה יקרה איתי ופחדתי כל הזמן שיהיו לי קשיי נשימה ולא ידעתי להתמודד עם זה. ד"ר בילצינסקי עזר לי מאוד והיום אני יכולה להגיד שהחלמתי ואני בריאה. זה המקום לאמר לו תודה רבה על כל הטיפול המקצועי, האיכותי ועל היחס שלו כלפי וכמובן על הסבלנות האין סופית שלו. מאחלת לכולם הרבה בריאות וממליצה בחום לכל מי שצריך לקבל טיפול ממנו.

dr bilchinsky אמר/ה...

בעולם הנפש אין שום דבר מוחלט. בגלל זה מראש אנחנו הרבה פעמים אומרים לאדם: תסכים לשיפור מעט ויהיה שפור הרבה. את הצחת לעשות את הדברים וזה מה שמשנה את ההרגשה. אחרי שהרגשה השתנתה, מגיע זמן של הבנה ושל התמודדות אחרת יותר סבירה והפעם מתוך הבנה והכרה מה עובד ואיך. חלק מזה זה היכולת לראות את ההצלחה של עצמך - זה לא מובן מאליו. החיים מלאים בנסיונות אבל כוונת הטיפול לגרום לתחושת שליטה ונהילות. ברכות ותודה על התייחסותך.

אנונימי אמר/ה...

בוקר טוב,
חייבת להודות כי לא האמנתי שנשארו עוד רופאים כאלה שאיכפת להם כל כך מהפציינטים ולא באים לעבודה בשביל המשכורת אלא פשוט בשביל לתת.
אני בתקופה מאוד קשה בחיים עקב לחצים אדירים בעבודה, התקופה הקשה שנמשכת לאורך שנים רבות בשל ניהול כ- 30 עובדים, הלחצים, ההתעמרות, חוסר איכפתיות מצד גורמים בכירים, - לא חשוב מה אני מרגישה - העיקר שהעבודה תבוצע.... כל זה גרם לי להתמוטטות נפשית.
כאשר הגעתי לד"ר בלינצ'יסקי נדהמתי מהסבלנות והסובלנות שלו כלפי, הוא הקשיב והנחה ונתן מלוא תשומת ליבו לבעייה שלי, הדריך אותי ואני הפנמתי. ד"ר בלינצ'יסקי האחד והיחיד אני ממש מודה לך על זה שאתה תומך בי ומוביל אותי לאורך התקופה הקשה הזו שאני עוברת.
אני מודה לך מכל הלב ומאחלת לך עוד שנים רבות של נתינה ושבורא עולם יתן לך על כל מה שאתה נותן לאחרים.
בהערכה רבה.
י.י.

אנונימי אמר/ה...

אני בגיל 69. מאז שאני זוכר את עצמי כילד התחלתי לעשן מבדלי סיגריות של אבא שלי. במהלך השנים עשיתי נסיונות שונים מסוגים שונים ומשונים להפסיק לעשן. לכל היתר החזיק מספר חודשים ואז חזרתי לסורי והמשכתי לעשן עד אשר שמעתי שאצל דר בילצינסקי מתקיים סדנה להפסקת עישון בשיחות ובתרופות. השתתפתי בכל המפגשים ועשיתי כל מה שהתבקשתי לעשות ובעזרת הקדושברוך הוא והדוקטור היום שנה וחצי ואני נקי . ממליץ לכל מי שמפחד שלפחות חנסה.

עופר בוני אמר/ה...

הסדנה לאורח חיים בריא (שם כיסוי לירידה במשקל) היתה פשוט מעולה.
למדנו המון על הצורך להפנים שהאכילה היא סוג של התמכרות במיוחד כשמדובר בדברים מתוקים המכילים סוכר או דברי מאפה. הרחבנו על התהליכים שעוברים במוח מצד אחד וברגשות מצד שני.
קיבלנו מידע על המדדים השונים בהם אפשר להיעזר לתכנון תהליך הגמילה מהחלק הרע שבאוכל.
בקיצור סדנה מעולה, הרבה מעבר להליכה לדיאטנית וקבלת מתכונים, שילוב של פסיכולוגיה ופיזיולוגיה, תכנון אוכל וטיפול במשברים.
המון תודה על הכל.
ובהצלחה בהמשך לך וגם לנו.

יעל אמר/ה...


היום מפגש 8 ואחרון בסדנא להפסקת עישון של ד"ר ראובן בבית אריה, אני לא מעשנת כבר 10 ימים ובעזרת ה' עד 120 שנה..
לאחר 18 שנים של התמכרות רצינית לעישון, אני מעזה לחלום על חיים בריאים וללא עישון בזכות הסדנא של ד"ר ראובן. אני שתמיד זילזלתי בסדנאות גמילה, חשבתי לעצמי שמי שרוצה להפסיק לעשן מפסיק לבד, התבדיתי לגלות שזה לא בדיוק נכון במציאות. מרוב תסכול ורצון להפסיק לעשן, הגעתי לקבוצה. בקבוצה קיבלתי כלים מעשיים וידע רב איך לצלוח את התהליך הלא פשוט. היום אני שמחה שהצלחתי ליישם את הדברים וכן להפסיק לעשן. אומנם אני בתחילת הדרך ולא מעשנת רק שבוע וחצי, אבל, קודם כל עבורי זה הישג מדהים וגם כמובן אני נחושה להפוך את זה לקבע לתמיד. הידע שרכשתי בקבוצה נותן לי את הכוח להתמודד עם הקשיים ולדעת שהם חולפים.
ממליצה בחום לכל מי שרוצה לבחור להיות בריא ולצאת "מהשבי" של ההתמכרות, לא לפחד ולרוץ לסדנא של ד"ר ראובן, שבלעדיו אני לא יודעת אם הייתי מצליחה בשלב הזה לבד.
הצג פחות

אנונימי אמר/ה...

שלום,
ד"ר בלצ'ינסקי עזר לי ללמוד על עצמי, שאם אני רוצה באמת, אני יכולה ליישם.
השתתפתי בסדנא של ירידה במשקל, שם לימד אותי ד"ר בלצ'ינסקי שאני שולטת בייצר ולא הייצר שולט בי.
היום, אני כמעט 20 קילו פחות, למדתי לאכול מסודר, הורדתי לגמרי דברי חלב,עגבניות ופירות הדר (אסור לי חומציות בגלל בעיות בקיבה) מתוקים ופחמימות כבר ממש לא חברים טובים שלי,ויותר מזה למדתי שאני ממש לא מפסידה אם אני לא נוגעת בכל המאכלים שחשבתי שהם החברים הכי טובים שלי כשרע לי או כשאני מרחמת על עצמי...להיפך, הבנתי שהם האויבים הכי גדולים שלי שהם אשליה ומעבר לזה, כלום.היום אין להם שום חשיבות - זיכרון רחוק לחברה שאני לא רוצה יותר להיות חלק ממנה - חברת הפחמימות והמתוקים.
למדתי להנות מאוד מתפריט דל מקפידה מאוד על סדר יום מאוד קפדני של אכילה כל שעתיים שלוש, שילוב של ספורט והורדה משמעותית של הלחץ (וחיי מאוד מאוד לחוצים)
אני זוקפת את ההצלחה גם לבעלי, שיחד החלטנו על השינוי . בעלי שגם השיל כ20 ק"ג .
אנחנו שומרים על משקלינו כמעט שנה,עוזרים אחד לשני ונהנים מאוד מהחיים החדשי שקיבלנו במתנה:אני בת 46 ובעלי בן 50 - לציין כי בעלי עבר סדנת גמילה מעישון והיום -כמעט 5 שנים ללא הסיגריות (כמובן בסדנא של דר בלצ'ינסקי) מרגישים מ ד ה י ם ונהדר.
אפרט את סדר יומי :
קמה כל בוקר ברבע ל6 ומתחלי הברבע שעה התעמלות -עיצוב וחיטוב - רגלים,ישבן,בטן,יריכיים,ידים,זרועות,שכמות צוואר ומתיחות.
מכינה שתיה הכוללת:תיון של תה ירוק,חצי כפית קינמון וחצי כפית מיץ לימון טרי וכפית דבש - על בטן ריקה- מנקה יופי את המערכת ובנוסף כוס קפה שחור עם 1 סטיביה..
בשעה 8:00 במשרד - נס חלש עם החברים וכוס מים
ב10:00 - 30 גר' (סה"כ) של אגוזי מלך,אגוז ברזילאי קצת צימוקים,אגוז מקדמיה שקדים ושני תמרים - כמובן שהאגוזים והשקדים טבעיים +כוסתה ירוק בלי כלום.
ב-11.30 - תפוח / או אפרסמון או אגס
13.30 - טונה במים עם 2 פתית או פרחיות ומרק 10 או תה ירוק עם מלפפון או קולורבי
15.30 - תמיד אני אוכלת בננה וכוס מים
17.30 - בבית - פרוסת לחם לבן עם טחינה או אבוקדו ופרוסת פסטרה עם פלפל אדום
יוצאים לצעידה / ריצה של 6 ק"מ
21.00 - פרוסת לחם לבן עם סרדינים או אבוקדו או ביצה קשה או טוסט ושתיה.
לקינוח תמיד 2 קוביות שוקולד מריר משובח 80%..
כך כל השבוע וביום שישי ושבת מוסיפה בארוחת הערב 2 כפות אורז, או 2 תפו"א ,חזה עוף וירקות אנטיפסטי הקינוח לפעמים סלט פירות או גלידה סורבה
וכמובן תמיד מקפידה על שתיה.
אם יוצאים לוקחת דג וירקות לפעמים מנה של פסטה אבל לא מפריזה בכמויות ונהנת כל יום מחדש מול המראה..
תודה ד"ר בלצ'ינסקי שלימדת אותי לשלוט בייצר ולא שהייצר ישלוט בי.

נדב נג'טי אמר/ה...

לכולם שלום!
ברצוני לשתף אתכם בקצרה על תהליך הפסקת העישון שלי וירידה במשקל שהיה גבוה מאוד.
במהלך מספר חודשים כל פעם שבאתי אל הרופא שלי ראובן בליצ'ינסקי היה שואל ומתעניין לשלומי ודואג שאפסיק לעשן את האמת ללא הועיל הוא המליץ לי על סדנא גמילה מעישון ואני לא סרבתי אך בגלל חוסר זמן מצידי לא הגעתי לסדנא שנפתחה מספר פעמים... בקיצור ראובן לא ויתר והסביר לי על הדברים שגורם העישון לכל אדם, חמש דקות בסכ"ה כל פעם שניפגשנו במרפאה .לאחר הסברים קצרים אך כל פעם מידע חשוב לקחתי החלטה וזרקתי את הסיגריות!!! אני לא מעשן סיגריות כבר 4 שבועות לא מתגעגע בכלל ובעיקר לא לריח הנורא. במהלך אותה תקופה שבאה הפסקתי לעשן שבוע לפני כן התחלתי לשנות אורח חיים מבחינת תזונה שזה אומר אכילה של פחמימות מורכבות בלבד! שתייה מרובה של מים ואכילת בשר {חלבון} בצורה מתונה .. לא בכמויות. הפסקתי לאכול בצקים וסוכר במקום זאת אני צורך סוכר ממתיק סטיביה ולחם מלא בלבד 2 פרוסות ביום!! בקיצור בתהליך שינוי התזונה ירדתי בזמן של כ 35 יום 16 ק"ג חשוב לי לציין שזאת ללא פעילות גופנית כלל. מקווה שנתתי השראה ומוטיבציה לכל מי שקרא את התגובה שלי. גם להפסיק לעשן וגם לרדת במשקל הצלחתי ואם אני הצלחתי אז גם אתם יכולים. בהצלחה!!

Unknown אמר/ה...

משה ד
שלום השתתפתי בסדנה לגמילה מהתמכרויות ובהנאה בהנחיית ד"ר ראובן בילנסקי עצם המפגש עם אנשים שלא היו מודעים שהם מכורים למזון עשיר בקלוריות והמון מתוקים שבראיה שלנו נחשבים כזניחים ההשתתפות בסדנה גרמה לי אישית לשנות תפוסי
הרגלי האכילה שלי להתמכרות לאוכל בכלל למתוקים בפרט היום אני יותר מודע לסכנות בצריכת מתוקים ומאפים שונים שנמצאים למכביר בדוכני האוכל הפזורים לרוב ברצוני להודות לד"ר ראובן בילנסקי על הסדנה ואופן העברת המסר החשוב ממש שליחות בצורה חיובית לי אישית נתן תרומה גדולה ועל זה תבוא הברכה לד"ר ראובן לדעתי הסדנה נותנת כלים טובים לכול אדם ואדם להתמודדות בהתמכרות לאוכל (בכלל להתמכרות) בהוקרה אישית משה ד

זוהר הירש אמר/ה...

שמי זוהר הירש גימלאית של משרד החינוך. לפני שלושה חודשים לאחר עישון כבד של שלושים שנה ולאחר כמה ניסיונות נפל להפסקת עישון נירשמתי לסדנא לגמילה מעישון בהדרכת דר' בילצ'ינסקי. לא האמנתי שאצליח להפסיק לעשן היות והסיגריות היו חלק בלתי ניפרד מחיי וניהלו אותי לחלוטין.
היום אני אחרי שלושה חודשים ללא עישון ואין מאושרת ממני. חיי השתנו בזכות, דוקטור. עזרת לי להבין ושכנעת אותי שגופי אינו זקוק כלל וכלל לסיגריות. נתת לי כלים לשנות את קו החשיבה במוח...הודות לך אני מרגישה מצוין. השיעול וקוצר הנשימה נעלמו ואני נושמת אויר נקי נטול עשן.
תודה לך דוקטור יקר על התמיכה האישית והליווי הצמוד בתהליך הגמילה.
אין לי ספק שאמליץ עליך בחום לכל מי שירצה להפסיק לעשן.
המון תודה
זוהר הירש
04/01/2018

ש.ב אמר/ה...

לכבוד ד"ר בלצ'ינסקי.
אני רוצה להודות לך על הטיפול המסור. הגעתי אליך עם תחושות חרדה חזקות בעיקר ממקומות עבודה ומגורמי סמכות מה שמנע ממני להתקדם בחיים.
תוך כדי הטיפול נכחתי לגלות אדם חכם מאד, למדתי ממך המון, האמנת בי, גרמת לי לראות את היכולות והכוחות שלי, בזכות הטיפול אני מסוגלת להכניס את הדברים לפרופורציות הנכונות. כיום אני עובדת בעבודה שאני אוהבת, מגיעה לשם בשמחה, יוצרת קשרים גם עם הממונים עלי ללא המתח שליווה אותי בעבר.
תודה שהחזרת את השפיות אל חיי!!
בהמון הערכה, ש.ב.

dr bilchinsky אמר/ה...

תודה!